آخرین اخبار
به گزارش شاتا:

‎گزارش عملکرد سه ماهه وزارت صمت

در راستای تحقق توصیه های مقام معظم رهبری به دولت سیزدهم و وعده ارائه گزارش عملکرد وزیر صمت به مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گزارش عملکرد سه ماهه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد.
اشتراک گذاری
17 دی 1400
496 بازدید
نویسنده : علی باقری
منبع : شاتا
کد مطلب : 70

به گزارش شاتا با عنایت به فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری در نخستین جلسه با دولت سیزدهم مبنی بر ضرورت ارائه گزارششفاف، صادقانه، بدون مبالغه و بدون بزرگ‌نمایی دولت مردمی و همچنین تحقق وعده وزیر صمت به مردم و نمایندگان مجلس شورایاسلامی هنگام دریافت رأی اعتماد از مجلس در خصوص ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه به صورت منظم و مستمر در بازه های زمانیهر سه ماه یکبار، گزارش عملکرد سه ماهه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد.

گفتنی است برنامه های تحولی وزارت صنعت معدن و تجارت بر اساس سیاست ها و راهبردهای اسناد بالادستی نظیر بیانیه گام دومانقلاب، سیاست های کلی بخش صنعت، سیاست‌های کلی بخش معدن، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های کلی تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سیاست‌های کلی اصلاح الگوی مصرف، انتظارات توأم با نام گذاری سال، انتظارات ریاست محترمجمهور و اهم قوانین موضوعه و در قالب ۱۰۶ پروژه شامل ۷۳ پروژه با اولویت اول، ۱۲ پروژه با اولویت دوم و ۲۱ پروژه با اولویت سوم تاکنون فعال شده است.

در ادامه، گزارش عملکرد سه ماهه وزارت صنعت، معدن و تجارت از روند پیشرفت پروژه های تحولی، در دسترس مخاطبان محترم قرارگرفته است.

دانلود و مشاهده گزارش

نوشته های مشابه

ترس سرمایه گذاران در بازار نقره
در بازارهای جهانی قیمت نقره به زیر سطح ۲۲ دلار در هر اونس رسید و به پایین‌ترین سطح خود از ژوئن ۲۰۲۰ نزدیک شد

ترس سرمایه گذاران در بازار نقره

اطلاعیه مهم پلیس امنیت اقتصادی درباره بازار ارز
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، پلیس امنیت اقتصادی کشور در اطلاعیه‌ای مهم، انجام هرگونه معاملات فردایی ارز، سکه و طلا را برابر قانون ممنوع اعلام کرد.

اطلاعیه مهم پلیس امنیت اقتصادی درباره بازار ارز

تحلیل تکنیکال طلا چهارشنبه ۲۵ خرداد
به لحاظ تکینکال، حرکت نزولی قیمت طلا با کاهش مومنتوم روبرو شده و همین امر فلز زرد را به سمت ۱۸۲۰.۰۰ دلار سوق داد.

تحلیل تکنیکال طلا چهارشنبه ۲۵ خرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.