آخرین اخبار

افتتاح مرکز آزمون اتحادیه طلا و جواهر ایران با همکاری سازمان آموزش فنی حرفه ای استان تهران

به گزارش دیورادیو, پیرو پیشنهاد و پیگیری اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر ، نقره و سنگهای قیمتی ایران، مرکز آزمون فنی و حرفه ای در اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان افتتاح گردید. پس از چندین ماه جلسات مداوم اتحادیه تولیدکنندگان با سازمان آموزش فنی حرفه ای استان تهران در خصوص عقد تفاهم نامه مشترک پیرامون […]

اشتراک گذاری
30 اردیبهشت 1402
757 بازدید
کد مطلب : 708

به گزارش دیورادیو, پیرو پیشنهاد و پیگیری اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر ، نقره و سنگهای قیمتی ایران، مرکز آزمون فنی و حرفه ای در اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان افتتاح گردید.

پس از چندین ماه جلسات مداوم اتحادیه تولیدکنندگان با سازمان آموزش فنی حرفه ای استان تهران در خصوص عقد تفاهم نامه مشترک پیرامون اهداف مورد نظر صنعت طلا و جواهر درنهایت در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۸ تفاهم نامه مشترک توسط مدیرکل فنی حرفه ای استان تهران مهندس روانبخش و سید حجت شفائی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایران امضا گردید.

این جلسه با حضور مهندس روانبخش و هیات همراه و اعضای هیات مدیره و بازرسین و برخی از تولیدکنندگان و آموزشگاه داران عضو اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایران برگزار گردید.
در این مراسم مهندس روانبخش ضمن بر شمردن اهداف مشترک در خصوص آموزش ، آزمون و اشتغالزایی بر لزوم به روز رسانی متون درسی و آموزشی و همچنین سوالات آزمون فنی حرفه ای تاکید داشتند و ابراز امیدواری نمودند که با همکاری اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان این مهم هرچه سریعتر انجام پذیرد.
از همین رو اعضای هیات مدیره اتحادیه و برخی از تولیدکنندگان و صاحبان آموزشگاه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند و سید حجت شفائی رییس اتحادیه با اعلام آمادگی جهت پیشبرد مفاد تفاهم نامه با همکاری اعضای هیات مدیره و کارگروه های تخصصی اتحادیه ضمن بر شمردن پتانسیل های موجود جهت پیشبرد اهداف مشترک ابراز امیدواری کردند که با همکاری دوجانبه شاهد رشد آموزش و همچنین ایجاد اشتغال واقعی جوانان در این صنعت باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.